Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 22 mars 2010 15:28

Hejhej!

 

Nu sitter jag här framför datorn igen. Haha^^ men iallafall, jag har just kommit hem från skolan, som bara har varit piss idag. Men iallafall, bortsätt från lektionerna har dagen varit ganska bra. Har ni haft en bra dag?

Vädret har man ju iallafall inte kunnat klaga på. Iallafall här uppe i lilla Sävar. :] Nu ska jag gå och kolla på lite tv och ta lite mellanmål. haha^^

kramkram!


  

Av Sophia - 21 mars 2010 22:04

Hahaha xD klaga INTE! ;)


haha xD elvira har lite problem med sångtexterna :S

Av Sophia - 21 mars 2010 21:48

Hejsan!

 

Rubriken stämmer precis in på hur jag känner mig just nu. Allt är helt.. Elvira är sur och har typ damp och då går mamma helt över på hennes sida. Och pappa sa att hans möte skulle ha slutat innan 20.00 så han skulle kunna hämta mig och Eve på träningen så vi stog där och väntade på han i typ 20 min tills vi började frysa och då började vi gå. När vi kom hem så sa mamma att pappa fortfarande var på mötet. Och gissa när han kom hem? Nästan halv tio!? Vilket möte håller på i ungefär 3 och en halv timma!? Så jag är inte på det bästa humöret just nu.


Men nu har jag iallafall duschat och ska nu gå och sova. Imorn är det måndag och det betyder att vi slutar 3. Och att vi har slöjd. Jag tror jag kommer stå över den. som förra gången:] haha^^ Men det är för att jag står verkligen inte ut med Roger våran slöjdlärare! som jag och Eve typ alltid säger "stackars hans barn" haha.

Men nu ska jag gå och sleeeepa. xD haha godnatt, Sov gott! <3

 

  

:]

Av Sophia - 21 mars 2010 17:14

Hej!

 

pratar i telen med EvePeve nu! haha kuligt :]

Av Sophia - 21 mars 2010 16:19

Hejsan!

 

Har jsut bakat en ryttarkaka med mamma till min födelsedag! som det bara är 4 dagar kvar till, btw! haha den kommer säkert bli jättegod.

Just nu sitter jag och kollar på en hemsida haha den är riktigt kul att läsa! läs den! snart ska jag typ gå och göra mig iordning för min träning som vi har ikväll. kulkul!


kram!<3



  

Av Sophia - 21 mars 2010 11:22

Godmorgon!

 

Nu är pappa och Elvira här för att hämta mig. Jag och farmor vaknade vid 10 tiden och klev upp ungefär kvart över. Sen hann vi vara vakna i ungefär en timma innan pappa och Elvira kom. Men pappa skulle ändå klippa farfars hår så jag tänkte att jag kunde hinna skriva ett inlägg.


Igår så somnade jag efter 23 nån gång tror jag. Jag kollade på "körslaget" och sen kollade vi lite på "Millenium" och sen lite på "Beck".

Inatt var det hur varmt som helst i sovrummet där jag sov. Så jag vaknade först vid 6.40 men då somnade jag om. och vaknade vid 10.


Idag är det ju en riktigt fin dag, solen skiner och det är inte så värst kallt. Så när jag kommer hem får vi väl se vad som händer. Vad ska ni göra denna soliga dag? Nu hoppas jag bara att snön ska försvinna. ellerhur? Jag vill att det ska bli sommar och sol! Så att man kan fara och bada.

haha^^ 


nu ska jag åka hem.

ha en superbra dag!

pusshej!<3


  

Av Sophia - 20 mars 2010 18:50

Hej!

 

yeah! jag fick till mig datan så jag kunde skriva ett inlägg. brait va? haha! Men jag har ändå inte så mycke att skriva så det blir nog ganska kort inlägg.


vi har ätit en supergod men mättande middag för ett tag sen, jag blev riktigt mätt! Det var fläskfilé och strips. hähä..

och ikväll så ska vi väl bara vila framför tv:n tror jag. kanske framför körslaget. nån annan som ska se det?


hoppas ni har en bra kväll!

pusshej!


  

;(

Av Sophia - 20 mars 2010 12:56

Hej!

 

Snart så ska jag fara över till farmor och farfar och där kommer jag stanna till imorn, så troligtvis blir det nog inga inlägg. Men jag skriver väl när jag kommer hem imorn.

kram på er alla!<3


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards