Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 24 mars 2010 21:44

Hej! (L)

Nu ska jag gå och sova, men jag vet inte hur det kommer gå för jag kan typ aldrig sova dan innan något kul. xD haha men vi får väl se!

Godnatt!<3


  

Av Sophia - 24 mars 2010 20:32

Hellooo!

 

Vill bara säga förlåt för en dålig uppdatering den senaste tiden, skäms på mig! men jag har haft ganska fullt upp med skolan och lite annat sånt sjafs så.. men jag ska försöka bättra mig!


Träningen gick rätt så bra,m det blev riktigt svettigt och varmt när vi tränade så där hårt, men det spelar ingen roll! Det ä ändå kul, och såklart min favorit sport!^^

nu så har jag duschat och ska snart kolla på AA (Andra Avenyn) medans jag klurar på matteläxan. haha, önska mig lycka till!<3

pusshej! (L)


  

Av Sophia - 24 mars 2010 16:43

Hej!

 

jag kom just hem från Fanny, där jag hon och Eve har suttit och prtat om livet m.m Men eftersom att jag har träning klockan sex så fick jag lov att bryta mitt i allt och gå hem. Nu ska jag ladda mobilen, byta om och göra någon liten middag. För jag vill inte vänta med middagen tills efter åtta. haha^^


Idag på träningen så blir det väl mer träning inför uppvisningen som vi ska ha på iksu. Hoppas några av mina fina läsare vill komma och kolla när vi hoppar, vi ska hoppa i pauserna på en innebandy match. Och jag ska hoppa individuellt, så det blir lite spännande. Kom gärna och kolla på ni som har nära till iksu eller iallafall kan komma dit. Efter träningen så blir det kanske till att göra en liten tårta? om inte mamma gör den medans jag är på träningen. Vi får väl se.


Men nu ska jag gå och byta om, men jag skriver mer ikväll<3

pewwws (L)


  

Av Sophia - 23 mars 2010 20:58

Hej! ;)

 

Nu ska jag kolla på desperate housewifes. Det är huuuuur bra som helst! haha, ville bara skriva något till er! <3

pewwws!


  

Av Sophia - 23 mars 2010 18:37

Hejsansvejsan!

 

Jag sitter här och blir bombad med sms från 3 personer. haha jag hinner inget annat innan jag måste svara på ett sms. men nu hinner jag skriva lite iallafall.

jag har faktiskt försökt övertyga Regina om att jag inte sjunger så bra som hon säger. Men hon tror mig inte.. haha, hon ska få bevis nån gång!


jag har också försökt jobba lite på matteläxan, men som ni alla kanske vet så är matte inte mitt bästa ämne precis så det har gått lite sisådär. Men nu tog jag en paus för att skriva ett inlägg!

ikväll blir typ oxå en tv kväll xD har ändå så tråkigt så.. Menmen.. (L)

nu ska jag återgå till tv:n och matteläxan<3


chaochaoo (LL)


  

Av Sophia - 23 mars 2010 14:11

Hejhej!

 

Jag kom just hem från skolan som har varit som värsta sömnpillret typ. Men iallafall så har det gått hyfsat bra. På sista lektionen så satt hela klassen mest och kollade ut genom fönstret för att vi såg 2 poliser där ute. Och vi försökte komma på vad dom höll på med och jag kom ju såklart på vad det var för att jag såg "pistolen" eller vad man nu kallar den, (alltså den där man mätar hastigheten med) och när vi hade slutat gick jag Eve, Johan, Oskar och Edvin för att fråga och då var det ju hastighetsmätning. haha^^ Sen gick jag och Eve hem men vi skildes åt vid mitt kvarter. Nu hade jag tänkt gå och städa på mitt rum, så att det blir lite finare iallafall.

Ha det bäst!


  

Av Sophia - 22 mars 2010 21:52

Hej!

 

Nu är jag redo för att gå och sova, men jag kunde ju inte gå till min säng utan att skriva ett litet inlägg? Kvällen har varit riktigt slapp för mig. Jag har typ bara legat framför tv:n.. men jag fick oxå veta att min bästa vän, Regina inte ska fortsätta komma till Sävar på onsdagar så jag kommer typ inte träffa henne så ofta nu, typ bara innan språkvalet på fredagen. Men vi har faktiskt sagt att vi ska få vara med varann varje helg nu! för det förtjänar vi faktiskt! ellerhur? b-vänner ska träffas OFTA!


Så imorn blir det ännu en tråkig dag i skolbänken. Fast jag slutar ganska tidigt, nämligen 13.50 Jippie! Då ska jag nog gå hem och städa mitt rum. För jag lovar, det behövs. Haha^^

men nu ska jag gå och få mig lite sömn iallafall. Godnatt! Sov gott!


  

Av Sophia - 22 mars 2010 18:41

Hello!

 

sitter just nu och lyssnar på Funky Town med Alcazar. Måste bara säga att det är en grymt skön låt! Jag diggar den verkligen. Haha^^ Men, back to reality, Har just kommit mig från tv:n där jag har legat och slappat medans jag har kollat på en massa bra program!

Elvira är på skidtävling men jag kände inte för att fara och kolla på den eftersom att man ser dom ju inte medans dom åker, bara när dom startar och kommer i mål? Så jag stannade hemma.


kan tyvärr inte skriva nå mer just nu men..<33

ha en bra kväll!


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards