Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 10 mars 2010 09:05

gomorron (L)

 

jag har nyss klivit uppp från sängen, där jag för en gång på de här lovet har fått sova ut! (L) kändes riktigt bra.


och idag måste jag göra hur mycke som helst!!!

kommer säkert att dö xD


jag ska hinna duscha, göra mig i ordning (smink och kläder m.m)

jag ska packa inför Helsingborg (skriver mer om helsingborgresan kanske senare idag)

jag ska hinna städa mitt rum och sen ska jag hinna hur mycke mer som helst..

snacka om jobbigt!!!

men vi får väl hoppas att jag ska klara allt det där idag.


nu ska jag gå och äta frukost och sen duscha.

eller kanske tvärtom?

haha, puss!! (L)


  

Av Sophia - 9 mars 2010 23:09

kan du sluta?

du säger att du inte vill ha nåt mer med mig att göra,

så varför då fortsätta smsa till mig m.m?

ett tips : vill du bli av med mig, så gör det på rätt sätt.

 

du vet vem du är..

Av Sophia - 9 mars 2010 22:42

tjeeeenare!


jag har just kommit från tv:n där de har varit lite olika superbra program :]

det har varit bland annat 'Desperate Housewifes' och 'Cougar Town' =)

är det någon av er som ser nån av dom serierna, eller båda? om inte, så måste ni "nästan" se dom!


lite tidigare ikv så va jag med några kompisar på dagiset ovanför Eve men så kul va de int :P Oskar och Joel tyckte de va skitkul att göra så att vi fick damp xD eller vi och vi de va snarare jag som fick damp för att oskar ville att jag skulle ringa hela tin men han kunde inte prata så att jag hörde inget xD men till slut kom dom fram och vi började :P


när vi kom hem igen såg vi ca 7min på vänner sen skulle vi se desperate :D

najsnajs =)

nu ska jag gå och sova för jag är dötrött!  tror jag kommer dö vilken sekund som helst :P och imorn ska jag typ städa mitt rum oxå xD

(om jag inte somnar) haha (a)

gonatt (L)

skriver mer imorn och ska jag lägga in bilder!! (L)

puss<3


  

Av Sophia - 9 mars 2010 17:27

chaaaaaa bloggisen<33

 

jag kom just hem från Sorsele och är väldigt trött :S

men de har iallafall varit superskönt där borta :P

men andra dagen vi skulle åka slalom så blåste de så in i h-vete xD

haha men de gick bra ändå!

jag önskar jag kunde fortsätta skriva mer nu, men jag måste fortsätta sen<3 och då kommer det oxå bilder (L)

pusshej(L)


  

Av Sophia - 6 mars 2010 09:21

hej sötisar!

 

nu ska vi fara.

kommer sakna att chatta med mina kompisar, och att skriva på bloggen! (L)

men vi får se om jag får göra det nån gång när vi är där.

nu måste jag skynda mig<3

pussss (L)


       

Av Sophia - 6 mars 2010 08:11

hejhej!

 

jag har jättetråkigt! jag kommer inte på nåt att göra.

egentligen kanske jag kan äta frukost, men det gör jag snart.

packat har jag gjort klart och nu saknas bara frukosten.

så nu ska jag gå och äta frukost :]

pusshej<3


  

Av Sophia - 6 mars 2010 07:39

gomorron alla söta små läsare!

det blev en tidig morgon för mig idag, men det är ju bara för att vi far till sorsele idag.

jag kom på nyss att jag har faktiskt mer saker som jag måste packa ner :S min väska kommer ju spricka!


idag kommer oxå min sämre uppdatering börja. När jag kommer fram kanske jag kan få låna datorn men jag är ite riktigt säker.


nej nu måste jag gå och fortsätta min packning.

kanske hinner skriva ett kort litet inlägg innan vi far!

pussokram<3


  

Av Sophia - 5 mars 2010 21:27

hejhej (L)


nu har jag äntligen packat klart och de ska jag säga, de va mycke som skulle er i den lilla väskan, de kändes nästan som hela mitt rum xD

haha (a)

     

ser kanske lite lite ut men de känns som typ 100kg :P

  

liten närbild :]

  

hopprepet kommer såklart att följa med eftersom att jag missar söndagsträningen, så på söndag gör jag en egen träning i mormors garage xD <3

  

jag + mobilen = sant (a) (även fast den är kass) smsa med mig när jag är där så jag inte känner mig så ensam ?

  

färdig! det enda som saknas nu är kameran som kommer nästan vara full när jag kommer hem igen eftersom att jag kommer att ha tagit mycke bilder så när jag kommer hem kan ni förbereda er på en "bild-bomb" xD


de va lite bilder på min packning =)

nu ska jag gå och sova så jag kan vakna imorn<3

(ska upp kl 7)

hahha, gonatt alla söta bloggläsare! (L)

skriver säkert imorn ! <33

pusss (L)


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards