Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 11 mars 2010 21:06

hejsansvejsan :]

 

nu har jag duschat och gjort mig klar inför kvällen :]

så nu ska jag bara gå och sova.

jag har räknat ut att om jag går och lägger mig typ snart så somnar jag kanske vid halv tio och då får jag bara sova i ca 6 timmar :S

haha men jag kan ju alltid sova på flyget?

och tuggummi har jag oxå köpt för det är ju nästan ett måste för mig :]

haha^^

men nu ska jag gå och sova i min sköna säng och bara njuta innan jag ska upp imorn/inatt xD

sov så gott alla sötnosar och jag skriver säkert ett litet kort inlägg när jag är klar imorn (L)


gonatt<33


  

Av Sophia - 11 mars 2010 17:23

Hola amigos! :]

haha^^

jag har just kommit hem från HannisPannis :]

vi skulle vara på badhuset men när vi just hade bytt in så kom dom och sa att dom kommit på att det va stängt idag? och då kändes de lite.. ?   

hahah, men vi for istället hem till Hannah och där va söt-Theo så vi va med han, både ute och inne :] sen ville han gå in men vi stannade ute.

och då skulpterade vi lite xD haha de va kuul<3 och jag tog bilder men jag vet inte varför men jag fick inte in dom på datan?

men kanske om jag får in dom nån gång så lägger jag ut dom.


snart ska vi fara till farmor och farfar och äta middag.

undra vad det blir?? :)

men jag hinner inte skriva mer nu men jag skriver såfort jag kommer hem igen<3

pusshej<33


  


Av Sophia - 11 mars 2010 13:13

tjaaa! :P

 

nu har jag äntligen packat klart men det är fortfarande några små saker som jag inte har packat än, men dom packar jag ikväll och några imorn :)

det är dusch saker som jag ska packa sen för jag ska duscha om ett tag och smink som jag packar imorn eftersom att jag ska sminka mig imorn.

och imorn har jag ställt väckaren på 03.40 så att jag hinner för Eva kommer och hämtar mig kring 05.40 =)

så jag har 2 timmar på mig.

bra va?! :P

men nu ska jag gå och vila mig för jag har fortfarande on i midjan när jag går så jag måste vila så mycke som möjligt så att jag inte har ont imorn och i helgen :P

kramkram (L)


  

Av Sophia - 11 mars 2010 10:25

hejhej (L)

 

nu har det gått över lite i magen iallafall men jag känner iállafall av det när jag går m.m :/

men jag hoppas på att de blir bättre snart =)


jag hade tänkt ge svar på en kommentar jag har fått idag, och kommentaren va till inlägget :

bilddax! - äntlingen! :P




kommentar: Ok, asså förlåt...men tjejen på sista bilden...
FUL*FUL*FUL*FUL*FUL*FUL*FUL*FUL*FUL
OMG, varför lägger du ut bilder på fifty fifty knäppisar??

 

svar: du har all rätt till att tycka att min syster är ful, men seriöst man måste inte kommentera varenda tanke man har?

du kanske tycker att det är knäppisar jag lägger ut på bloggen, men jag tycker inte det, dom är min släkt! 

så nästa gång kanske du kan tänka dig för?

jag menar inte sluta kommentera saker, men iallafall,. tänk dig för?

tack!

 

hoppas du som skrev kommentaren kanske lär dig nåt av det här.

nu ska jag gå och fortsätta packa, jag har faktiskt hunnit en bit! :]

pusshej<3


  


Av Sophia - 11 mars 2010 08:10

gomorron<3

 

idag kommer det nog inte bli så många fler inlägg för att jag ska packa oxå ska jag vila för att det känns nästan som att jag ska spy vilken sekund som helst och jag kan inte gå för att jag har ant i magen :S

så därför ska jag bara packa sen ska jag ligga i sängen och vila tills jag känner mig lite bättre =)

kramkram<33


  

Av Sophia - 10 mars 2010 21:05

hejhej(L)

 

har varit på sista träningen ikväll<3

det gick ganska bra, men det västa är att jag inte riktigt känner att allt sitter helt perfekt..

men jag får väl träna som en (vad ska man säga? xD)

haha nånting iallafall :P


nu så ska jag äntligen komma med bilderna från sorsele! (L)

bra va?!

men förbered er på att inlägget blir låååångt!!!!!

haha <3

här kommer dom.


dit resan.

                     


framme hos mormor.

            


i slalombacken.

dag 1<3

      

 

i slalombacken.

dag 2<3

    

                  


på vägen hem<3

    


det va dom flesta bilderna (orkade inte ladda upp alla xD)

nu ska jag sova! (L)

puss hej o gonatt (L) :*


  

Av Sophia - 10 mars 2010 12:33

tjaa!

 

sitter här med hannah<3

vi väntar på att "kocken" ska bli klar med lunchen xD

haha och jag har gjort efterätt, hoppas den e god xD haha^^

nu ska jag vara social <3

puss (L)


  

Av Sophia - 10 mars 2010 10:27

hejhej =)

 

ville bara skriva nåt, jag har tråkigt :P

har nyss duschat =)

kramkram<3

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards