Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 27 mars 2010 12:38

Hola!

 

Har just ätit lunch, riktigt gott. Ska kolla på Grey's Anatomy nu säsong 4!!

Igår kväll var ganska så kul, vi kollade på film och hade ganska kul. Vi somnade runt halv 2 och vaknade ca 9 imorse. Men Fanny the Banny skulle fara på direkten för hon flyger ju till Gran Canaria idag! hoppas du får det riktigt skönt där i 2 veckor nu fanny<3

sen efter 10 nån gång så for hanna och eve hem och jag blev ensam. :( :P

och nu ska jag kolla på Gray's Anatomy<3


  


pusshej<33


  

Av Sophia - 26 mars 2010 23:58

hej nu sitter jag fanny och hanna och kollar på new moon :) den är så sjukt bra!!! Jag ville bara skriva ett inlägg och berätta vad som händer här ;) ha en bra kväll puss

 

:)

Av Sophia - 26 mars 2010 18:33

Hej!

 

Nu har jag just ätit middag och nu inväntar jag mina vänner :) det kommer inte bli så många men det kommer bli jag Fanny, Evelina och Hanna. Och vi ska bubbla och basta och typ kanske gå till UG.

Och ikväll så ska vi typ kolla på film (kanske New Moon som jag fick i present haha) och kanske nån till? (a)

men nu ska jag gå och chilla lite innan dom kommer ;)

chaooooo<3


  

Av Sophia - 26 mars 2010 13:49

Hejsan! :)

 

nu har jag kommithem från skolan, och sitter just nu och mumsar på en liten ryttarkaka. det är hur gott som helst! ellerhur?

iallafall..

jag ÄLSKAR min nya mobil!!!!!!! Ville bara säga det! för det är sant!! haha^^


i skolan har vi haft alla möjliga tråklektioner men den bästa var spanskan för att franskan hade ingen lärare så Regge och Eve fick komma och vara med på spanksan. haha det ägde sönder! oc när Regge pratade spanska så fick hon applåder men när Eve gjorde det så applåderade ingen! haha :P


men det har ändå varit en ganska bra dag!<3

och ikväll så ska eve och kanske fanny och regge komma för då ska vi basta och typ bubbla och dom ska typ söva här. det kommer bli kuuligt! :P men nu ska jag gå och göra lite andra stuffs<3


pusshej!


slänger in lite bilder från skolan. ;P

Matilda :)  


Lollo ;)  


isa :)  


 

några från klassen :)

 

Fanny och Emilia :)  


  

Fanny<3

bilderna är tagna med min nya mobil!

ser ni skillnaden mellan min gamla mobilkamera och min nya? :P

(inlägg med bilder från gamla mobilen finns här)

  

Av Sophia - 26 mars 2010 12:03

hej nu är jag i skolan och jag har lektion men jag ville bara skriva ett kort litet inlägg men nu måste jag sluta och ha lektion :) puss

 
Av Sophia - 25 mars 2010 21:27

Heyy!

 

nu så har alla farit hem och jag ska snart gå och sova. Och jag är ju huur glad som helst! för ska jag berätta vad jag fick? jag fick en rosa samsung touch mobil!! en sån som bästisen frida har fast hon har en svart.<3

jag fick oxå lite mer småsaker, men nte så mke men jag e ju såklart ändå SUPERNÖJD!

men nu ska jag gå och sova!<3

pusshej! (L)


  

Av Sophia - 25 mars 2010 16:16

Hej!

 

nu har jag gjort mig iordning för kvällen! har klätt på mig, sminkat mig oh gjort lite annat. Snart så kommer mamma hem och då ska vi nog börja med middagen tror jag nog. :) som då blir något som kallas 'tacokyckling'. Jättegott! äskar det, vi åt det på nyårsafton, och då blev jag typ helt kär i det. haha^^

men nu ska jag gå och slappa lite innan alla kommer :P

ha det så bra så länge!<3

pewwwwwwwwws!


Jag idag/ikväll!

    


  

Av Sophia - 25 mars 2010 13:51

Hejhej!

 

Någon som vet vilken dag det är idag? haha^^ alla kanske vet det, men för att påminna er.. Det är ju min födelsedag!  

imorse fick jag inte så mke grejer, men det är för att jag ska få dom "riktiga" presenterna ikväll. haha (a) nu sitter jag och skaffar FaceBook så alla mina läsare som har facebook, adda mig!

haha, men nu ska jag sluta skriva och göra i ordning lite saker.

ha en bra dag! jag skriver senare! <33


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards