Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 4 april 2010 20:45

Heeeej<3

 

Sitter och chattar me Emelie, men hon e lite tjatig :] hihi^^ hon håller inte med mig<3


jag mamma och elvira såg lite av fame men dom tyckte inte den va bra.. :/ så vi bytte till greys anatomy, men jag fick lov att gå upp för att jag började må jättedåligt, så jag gick och vilade mig på sängen sen satte jag på lite musik och då mådde jag bättre! Musik är det bästa botemedlet.. iallafall, fartig musik ;] <3

 

Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på, men om det är så här fint väder som det har varit idag, så blir det nog så att jag går ut en sväng :) eller tar cykeln ut en sväng :] <3


Men nu ska jag gå och kolla om de e nåt intressant på tv:n<3

pusshej<3


  

Av Sophia - 4 april 2010 10:35

Godmorgon!

 

Jag har riktigt tråkigt! Ingen kompis är typ hemma och min familj är inte så värst kul heller :S Men vi kanske ska fara ut till stugan i Ostnäs någon gång under dagen, men det är inte heller så värst kul på vintern..


Igår efter att farmmor och farfar farit hem, så satt jag uppe hela kvällen och skrev en låt. Och jav blev faktiskt ganska nöjd :) <3

och när jag vaknade imorse satte jag mig och sjöng på den.


nu ska jag gå och hitta på nåt :] <3

pusshej<3


  

Av Sophia - 3 april 2010 11:05

Heeej!<3

 

ville bara skriva nåt litet inlägg men det blir väldigt kort för att vi ska fara och bada på holmsund nu!!!<3 hihi :]


pusshej! (L)


  

Av Sophia - 2 april 2010 20:48

Heeej!

 

Just nu kollar vi på talang 2010 som började ikväll. Första avsnittet för säsongen började kl 20.00 :) jätte kul!

just nu är det paus så jag skriver inge mer nu men jag kanske skriver mer sedan!<3


pews(L)


  

Av Sophia - 2 april 2010 17:41

Hej!

 

Och glad påsk! Jag har just kommit upp från bubbelpoolen. Hela familjen har bubblat ikväll. :) Riktigt skönt! Nu börjar vi förbereda middagen och jag sitter här och bloggar :] och chattar me Alexander :)


Har varit med Hanna idag och hon far till London ikväll :( lycko hon!!!!<3

vill oxå dit!<3


men nu ska jag gå och hjälpa med maten, kanske om jag hinner så skriver jag sen!<3


pusshej(L)


  

Av Sophia - 1 april 2010 14:10

Hej!

 

Nu är det ju första april och som alla ni kanske vet så är det ju dagen då man ska skämta med folk. Och imorse när jag kom till skolan så skickade jag ett sms till Johan och frågade om vi hade några engelska glosor i veckan. Sen fick jag ett sms från Johan att vi hade 7 glosor i veckan. Jag fick panik för jag hade ingen aning om att vi hade glosor så jag frågade varje person från klassen som kom vad vi hade för glosor men alla sa att vi inte hade några glosor.. Och då kom jag ju på att det var första april och att allt var ett skämt xD fatta hur sur jag blev på Johan!? haha^^


Och i slutet av dan, typ vid fem över 1 så sa alla mellanstadielärare att alla elever på mellanstadiet skulle fotograferas från ovan av ett flygplan alltså. Och då gick alla ut och väntade men det var ju många (nästan alla) som tänkte att det var ett april-skämt. Och efter ett tag så kom alla lärarna ut på en balkong och kastade ut pappersflygplan! Haha! Men barnen gjorde hämd av att kasta snöbollar på dom.. xD och det blev inte LITE snöbollar heller ;)

haha men det var ganska kul ju, ändå! :P

haha^^ har någon av er bloggläsare skämtat med någon idag? Om inte, så passa på nu! Dagen är inte slut än! ;p


Nu tänkte jag lägga ut lite bilder som jag har tagit när jag har haft tråkigt :] <3


"Öga" 

   

"sax"  

"skolgården"  

"äpple"


Haha^^

   


"frukter"


 

haha jag gjorde mosaik :]

 


mer mosaik :] <3

   


och ännu mer mosaik<3

  


hoppas ni gillar dom<33


pusshej (L)


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards