Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 25 april 2010 21:50

Hej!

 

Bilderna kommer inte ikväll för att mamma tjatar mig i säng! :(((((((((

Så bilderna kommer väl när jag kommer ihåg att ladda upp dom som kommer bli om typ.. 3 år :/ men ni får vänta! :P

puss o gonatt<33


  

Av Sophia - 25 april 2010 21:17

Kommer ni ihåg frågestunden?!?!?!?!

Snälla ställ frågor!<3

Och om ni nu ställer frågor så kommentera dom gärna i det här inlägget eller det första som jag hade för ett tag sedan. 

Ni hittr det här<3

puss(L) 

Av Sophia - 25 april 2010 20:47

Hej.

 

Hade börjat ladda upp bilderna och hade nästan laddat upp alla innan mamma såklart skulle komma och kryssa ner allt så att jag måste börja om igen och sitta uppe till typ 04.00 inatt :/ Så någon skola imorn för mig blir det INTE!! Iallafall inte om jag får bestämma!! Jaja, men jag får väl sitta uppe tills jag laddat upp alla bilder och sen lagt upp dom på bloggen.. Mamma fortsätter tjata om att jag ska gå och lägga mig nu för hon vet hur trött jag brukar vara varje dag. Och att jag ska fortsätta med dehär NÄSTA HELG!? Men jag säger bara lycka till till mig att komma ihåg det jag som har minne som en guldfisk! Men jag tror inte mamma har fattat det än :S

Menmen, nog om det..


orkar inte skriva något mer nu är så enormt besviken på mamma.. så jag skriver inatt nån gån typ xD eller iallafall MEGASENT!

KRAM<3


  

Av Sophia - 25 april 2010 19:21

 

Heeeej<3

 

Har just kommit in från en foto tur med Maria xD HAHAHAHHA höll på att skratta ihjäl mig både när vi fotade och när vi kollade på bilderna xD <3 hahah jag dog typ (a) spec. när vi skulle fota en knas-bild åsså åkte killarna i min klass förbi :S jag höll ärligt på att dö av gap-skratt. xD 

Jag kan lägga ut bilderna ikväll när jag har laddat upp dom på bloggen :) <3

Jag älskar verkligen att fota!<3 Och så gillar jag att lyssna på musik (a) just nu sitter jag och lyssnar på 'The Baseballs'.. sättet dom sjunger är så himla skönt, så det går inte att digga ;) haha<3


Nu så ska jag börja ladda upp bilderna<3 skriver mer sen(L)

puss(L)


  

Av Sophia - 25 april 2010 17:16

Heeej<3

 

Har nyss ätit ska snart fara och spela brännboll med min bror, hans flickvän Maria och Elvira :) Kuligt =P


Uppvisningen gick bra! Fast på min individuella gick det sämre än sämst! Jag glömde bort nästan allt, och jag fick typ en skak attack :S Men jag överlevde. Allt annat gick som planerat iallafall :)


När jag kom hem så kollade jag, Elvira och Maria på en film som heter 'Mitt liv som popstjärna'. Den var faktiskt riktigt bra =)


Men när filmen var slut så sa mamma att jag hade telefon och jag gick och tog luren. När jag hade sagt 'Hallå' så hörde jag att dat var min hoppreps tränare Sofia. Och hon hade tänkt fråga om jag skulle vara intresserad av att bli hjälptränare för Minihopp i höst. Och jag typ ba 'eeh, JA!' För Sofia och Johanna går ut i år så dom kommer inte kunna vara med och träna då så mke så då undrade dom om jag (och Sandra) ville hjälpa Eva med att träna Minihopp-gruppen :) kuuuuul!<3 Tagga hösten!!(L)


Men nu så måste jag skynda mig, för vi ska fara nu<3

peewws(L)


  

Av Sophia - 25 april 2010 11:37

Hej!

 

Slänger bara in ett kort inlägg innan jag ska fara till Sandra. Jag ska fara till hon lite tidigare så att vi kan träna på våran serie (a)

Nu ska jag bara äta lunch sen fara (L)

Bilder från uppvisningen kommer sen<3

puss(L)


  

Av Sophia - 25 april 2010 10:33

Chaaaaaaaa!<3

 

Sitter här utklädd som Michael Jackson. Om ni undrar varför så är det för att kl 13.30 idag så har jag hopprepsavslutning med uppvisning. Och det är Michael Jackson-tema. Så därför ska vi vara utklädda till honom. Haha, jag kan inte säga att jag är superlik, men det var det bästa jag kunde hitta (a) Menmen bara man liknar han liite iallafall xD


Vi kommer att köra samma uppvisning som vi gjorde på IKSU. Så det lär inte vara nåt problem med att komma ihåg den eller så. Hoppas jag iaf :)

Men nu måste jag fortsätta med min Michael Jackson style ;] <3

Peewwwss(L)


    

Av Sophia - 25 april 2010 00:50

Heeej!<3


Har som sagt tagit det ganska lugnt ikv. Har kollat på Grey's Anatomy med mamma och Elvira. Och nu har jag suttit i lite mer än två timmar och hållt på att sortera mina bilder på datorn och laddat upp mina bilder här på bloggen :S <3 jobbigt, men nu är det över ;P <3

Nu tänkte jag, som jag sa tidigare, lägga in lite bilder jag tog ikväll.

Själv är jag rätt så nöjd mer iallafall dom flesta, men vad tycker ni?<3


 

Och till sist en bild på min lilla fågel (a) <3

men nu är jag dötrött, ska gå och sova<3


skriver mer imorn innan avslutningen typ<3

puss(L)


    

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards