Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 17 april 2010 23:14

Heej

 
Av Sophia - 17 april 2010 10:04

Godmorgon

 

Jag vaknade typ halv nio :/ haha lite tidigt men jag fick iallafall sova ut som jag aldrig annars får :( <3 Idag så ska jag ju kanske vara med Hanna och Fanny =) Fast Hanna ska först på stan o klippa sig men vi ska va med hon sen :)


Pussen<3


  

Av Sophia - 16 april 2010 22:12

Hej!<3

 

Nu har Hanna farit hem )= Men vi har haft kul iaf :) när hon kom for vi typ ut direkt och vi va ute i typ 1 timma eller vi va inne på ica först för att Hanna ville köpa nåt och vi köpte oxå lite saker åt Fanny, som fyller år idag btw! (L)

grattis gumman!<3 Så vi köpte lite godis till hon :] sen for vi till hon och va med hon i typ 30 min =) Hon börjar bli frsk nu så vi ska va med henne imorn, kanske, om hennes mage mår bra (a) haha^^ Men jag hoppas på de, annars måste jag vara ensam imorn )=


När jag och Hanna kom hem till mig igen så tog vi lite snacks och satte på en film som heter 'Along came Polly' Hur bra som helst! Men Hanna skulle hem precis när filmen va slut typ (a) <3

iallafall så va de kuligt =P hiih<3

men nu ska jag gå till sängen och kanske läsa lite lr. nåt sånt. :) hihi<3


Sov gott ses imorn<3


Hittade dom här supersöta bilderna på olika cupcakes<3 Söta va?<3

       Pussen<3


  

Av Sophia - 16 april 2010 18:18

Chaaa!

 

Ska snart va me Hannis =) vi ska ut och kolla runt i Sävar lite :] kanske träffar vi bågra där ute? (a) hoppas de! :P Har just kollat på lite klipp som fanny lagt ut på Youtube =) (klicka på Youtube) haha men lite fail bara av mig för jag täbkte inte på att Fanny filma så jag råkade komma ivägen (a) jag kollade oxå på den här. Den filmades dock med min förra kamera, så bilden är som ni kanske ser asdålig! Jag kollade oxå på den här.. Haha, Fanny visste typ int att jag filma (a) ganska kul iaf :P för hon e ju så ENORMT bra! ;) <3
Men nu ska jag gå och göra mig iordning till ikv =) pusshej (L)
  
Av Sophia - 16 april 2010 15:57

Heeej<3

 

Biblioteket va inte öppet )= jag får lämna igen den på måndag =) hihi<3 Just nu lyssnar jag på lite musik men jag ska lämna datorn snart och kanske hjälpa mamma med maten :) <3


Jag kanske skriver mer sen<3 pussen(L)


  

Av Sophia - 16 april 2010 15:29

Hej!


Nu är jag tillbaka från skolan, det tog ganska lång tid men vi var på ica i typ 30 min oxå så.. :P Men jag fick goooodis :] mums<3 Men jag hinner inte skriva så mke mer nu för jag ska fara och lämna igen en bok på bibblan, eller jag ska försöka låna om den<3


ha de bäst! (L)


  

Av Sophia - 16 april 2010 13:37

Heeej!!

 

Nu är det äntligen fredag och jag har fått helg nu =) så skönt så de e inte sant!<3 Fast jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen, fast jag tror att jag o mamma ska fara och köpa nya träningsbyxor eftersom att jag har hål i mina förra :S <3 Men jag hinner inte skriva så mke mer nu för jag ska fara på samtal i skolan angående slöjden :( jag far bara dit för mamma lovade mig godis isf :] hihi<3

men jag skriver när jag kommer hem om inte Elvira har datorn<3


Puss (L)


  

Av Sophia - 15 april 2010 21:31

Hej!

 

Nu hade jag tänkt gå och sova :] ska upp tidigare imorn för jag ska fara lite tidigare..<3 För att de e ju fredag och då har vi spanska och då kommer.. REGINA O FRIDA!!!! (L) YAY!!!!<33 Men Fanny kommer inte vara där ;( kommer sakna henne men hon är nog med oss ändå? i våra hjärtan (a) haha^^<3 menmen.. kanske skriver imorn på morgon, men vi får se ;P annars skriver jag efter skolan (a)

sov gott!<33


G'natt!


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards