Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 22 april 2010 14:01

Hej!


Kom hem från skolan för ett tag sen och tänkte bara slänga in ett kort litet inlägg innan jag far på dansen =)

Haha det här blev det korta inlägget!

puss(L)


  

Av Sophia - 21 april 2010 21:16

Hej!

 

Träningen idag va ASKUL! Vi drog över typ 50 minuter :] haha :P Men de va skitkul iallafall =) Programmet kommer sändas på måndag kl 18.00 tror jag att det var. Fast jag kan ha hört fel, men på måndag skulle de iallafall vara =P

Dom intervjuade mig och Sandra samtidigt :P de va askul! haha hoppas man ser oss :D Dom intervjuade fler oxå..<3


Och här är den lovade bilden!!! =)

  

Färgen blev då något emellan mörk mörk mörk brun och svart :P haha<3

fast det är bara en toning som jag skulle ha för tillfället tills vi har köpt avfärgning då ska jag ta bort färgen och sen blondera mig :] <3

(Sorry för att bilden e ganska ful och oseriös men jag tog den nyss) :P


men nu ska jag gå och duscha så jag kommer mig till att sova nån gång =P

Kommer troligtvis inte skriva efter att jag har duschat så.. GODNATT!(L)


  


Av Sophia - 21 april 2010 16:11

Hejj!

 

Har just gjort mig i ordning för kvällens träning som säkert kommer bli ganska mycke intensivjobbning till uppvisningen som vi har på söndag =) åsså kommer ju svt, Lilla Sportspegeln, för att filma våran träning<3


Just nu sitter jag och väntar på att maten ska blir klar så att jag kan fara så tidigt som möjligt =) eller jag tänkte fara om typ en timma eller så, för vi ska vara där kvart i.<3


Idag i skolan har vi ju tagit skolfoto, enskilt. Det va läääskigt men jag överlevde :P haha^^ fast jag såg typ lite av bilderna och dom blev inte så bra :S längtar inte tills dom kommer! Annars har det varit en ganska bra dag =) sista lektionen som egentligen skulle vara musik blev ist brännboll för att våran musiklärare är sjuk. Och då fick vi oxå sluta 15 min tidigare, alltså 14.40 ungefär, för att Kicki skulle iväg på möte.


När jag kom hem gick jag nästan direkt och letade upp mina tävlingskläder som vi ska ha på oss ikväll på träningen.. Sen gick jag och sköljde ur håret för min hårbotten var full med färg från igår :S <3 haha men det gick bort med lite vatten och schampo =)


Men nu ska jag snart äta men jag skriver förhoppningsvis efter träningen och då kommer det troligen en bild på min hårfärg =)

pussn<3


  

Av Sophia - 21 april 2010 16:05

Hej!

 

Slänger in en video från skolan igår. :P  haha lite svammmmmmligt filmat menmen.. xD haha =) <3


på filmen är det jag (som filmar), Lollo (i röd tröja som jag river) Johan, Isa (långt hår, randig tröja) och Matilda<3

haha^^<3


Av Sophia - 20 april 2010 22:20

Hej!

 

Nu är det färdigt med hårfärgningen och i blött hår ser det ganska bra ut så vi får hoppas på bra resultat i torrt hår oxå! annars kommer jag skämmas ihjäl på skolfotot imorn :S men jag tror inte att det händer nåt farligt.

Jag har nyss kollat på Desperate housewifes =) såååå bra!


BTW, imorn på träningen så kommer svt och ska filma oss till lilla sportspegeln :O så kolla på lilla sportspegeln från och med nu!!!!!<3 Jippie!<3

jaja, men nu måste jag gå och sleepa<3


pussen<3


  

Av Sophia - 20 april 2010 20:28

Chaaaaaaa!

 

Nu är jag hemma igen har vari ute me eve och köpt min hårf´ärg.. det blev INTE blond men det blev en annan färg som tyvärr är en hemlis :] ni får se på bild imorn<3

men nu ska jag färga, puss(L)


  

Av Sophia - 20 april 2010 18:18

Tjaaaaaaaa!

 

Sitter här och diggar Black eyed peas :] vet inte varför, men jag har börjat lyssna på dom HELA TIDEN!? Fast dom e ju hur bra som helst! Liksom att man bara vill ställa sig upp o dansa? :] haha nu diggar jag my humps om och om igen (a) iallafall..

Jag gjorde klart läxan för ett tag sen och nu ska jag och mamma snart fara på ica och köpa hårfärg för jag ska färga mitt hår ikv :] och de kommer typ bli nästan blont fast inte riktigt tror jag<3 (lägger kanske ut en bild ikv) 

Sen ska jag ut på promenad me Eve typ<3 sköööönt(L)


Pussen!(L)


  

Av Sophia - 20 april 2010 14:23

Heeej<3

 

Har just kommit hem från skolan nu..<3 sitter och bloggar lite nu och så :] Ville bara påminna er om min frågestund som jag har på bloggen! ställ gärna frågor och då kan jag GARANTERA ett ärligt svar!<3 länk till frågestundsinlägget hittar ni här.

Och jag skulle gärna gilla om ni ville tipsa mig om lite bloggar som jag kan kolla in? :] detta kan ni ju göra på vilket inlägg som helst om ni nu vill tipsa<3 ;]

som sagt så skulle jag gilla det jätte mke!


Vad ska ni hitta på ikv då?<3 jag ska typ bara göra läxaan och kanske chilla me kompisar ;] <3


men nu ska jag gå och (kanske) göra läxan ;] <3

pusshej(L)


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards