Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 24 april 2010 17:50

Hej!<3

 

Har just ätit..<3 kom hem för ett tag sen har varit ute i flera timmar typ på planen och spelat lite fotboll o så. Och nästan stukat tummen :P Så jag ska typ bara ta de lugnt ikväll, för när vi spelade blev jag oxå typ yr och började känna mig helt konstig, så det blir nog bara att kolla på körslaget och sen kolla på Grey's Anatomy, för mamma köpte famte säsongen idag (a) <33


Men nu måste jag gå och röja lite på rumme mitt de e värsta röran :S

Men jag hade oxå tänkt ta kameran och gå och fota lite så det kommer kanske ett litet inlägg snart med lite bilder (a)<3

pusshej (L)


  

btw, glöm inte att ställa frågor i frågestunden!!!!!!<3

inlägget hittar ni här<3

Av Sophia - 24 april 2010 11:07

Heeej<3

 

Har gjort mig iording nu, ska snart gå ut med Evelina runt Sävar =) Perfekt väder för en promenad! ;P så vi passar på (a)


Har varit vaken sedan ungefär 9 och då satte jag på tv:n och kollade på vänner på mitt rum (a) sen kom Elvira och då gick jag typ upp :P <3

Ska ringa till EvePeve nu, så..<3

pusshej (L)


  

Av Sophia - 23 april 2010 23:30

Hej!

 

Nu är jag tillbaka från discot =) de va askul :] men jag orkar inte skriva så mke nu är dötrött :S <3 men jag skriver imorn<3

puss(L)


  

Av Sophia - 23 april 2010 17:25

Hej!

 

Sitter och gör lite bilder på picasa 3. Superlätt och superkul program på datorn =) hihih<3

tänkte lägga ut några av bilderna och kommentera gärna vad ni tycker (a)<3


           


Hihi, vad tycker ni?(L)


Nu ska jag gå och göra mig iordning, typ sminka mig och platta håret<3

pussen (L)


  

     

Av Sophia - 23 april 2010 17:24

Av Sophia - 23 april 2010 14:43

Heeeeeeeeeeeej!<3

 

Nu är det äntligen fredag och jag har fått HELG!!!<3 JIPPIE!(L) 

Skolan idag va ganska sköön! Först fick jag träffa mina bästa kompisar (a) och ha språkval. Sen har vi haft en as slapp dag med nästan bara läsning och kultur =) (som kanske låter som ett tråkigt ämne men de är världens bästa ämne, det är som roliga timmen typ) =P Och till lunch fick vi pizza som vi typ får 2 gånger/år :D Hihih mums :] <3 Ganska bra dag va? Och den bli bättre, ikv så är de disco i täfte för alla 6:or =D Jag ska fara dit me Eve och Hanna =) Hoppas att det blir kul så att man inte betalar 20 kr för att ha tråkigt :P <3

Men jag tror inte att det blir så tråkigt :] <3


Nu har jag inte så mke mer att skriva, men jag tror att jag slänger in ett litet inlägg innan vi far ;] <3

puss(L)


     

Av Sophia - 22 april 2010 21:04

Hej!

 

så vad tycker ni om min nya bloggdesign?<3 gulligt va?:] med rosa :] <3

hihih (L)

Godnatt!


//Sophia!<3

Av Sophia - 22 april 2010 18:18

Chaaaaaaaaaa!

 

Kom nästan nyss hem me bussen :) hihi skönt att åka buss :P Har oxå hunni äta middag och tänkte slänga in ett kort inlägg innan Eve och Hanna kommer förbi, för vi ska fara upp på fotbollsplanen och spela lite :] <3 Kommer lägga ut en video från skolan idag, men det blir typ ikväll eller imorrn..<3 bra film iallafall xD Eller kanske inte men för mig är den de för jag tycker mke e roligt ;) Fast de va roligare i verkligheten ;]


men nu måste jag sluta skriva och gå och sätta upp håret =)

puss(L)


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards