Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 15 april 2010 16:09

Hej!<3

 

Jag är inte på dansen idag som ni kanske märker? (a) De e för att jag har grymt ont i benen :S hatar de! menmen..

Börjar känna riktigt mke för att fara på badhuse idag? :P

Fast jag tror inte jag kommer få de eftersom att vi ska få främmande.. (Ante) xD men man kan ju alltid fråga? (a) Fast då måste jag ju få med mig kompisar för de e inte kul att bada själv juh? Ellerhur? Annars är jag kvar här i den här lilla hålan :( <3 bajs!


Efter skolan for jag faktiskt till Fanny som ligger hemma o e sjuk.. :( ville ju träffa henne eftersom att jag int har sett henne på nästan 3 veckor! Va iallafall hur kul som helst! älskar henne så mke!!! (L) vi sa att jag bara skulle stanna en liten stund men de blev typ mer än en timma. haha^^ Jag fick oxå min födelsedagspresent! Det va SUPERSÖTA örhängen från Gran Canaria<3 tack så mke Fanny!<3


När jag kom hem så satte jag mig vid datan för att skriva lite och kolla runt på lite annat, men nu ska jag göra klart läxan så att den e klar för imorn ;/ <3

hare bäst!<3


pussen! (LL)<3


  


Av Sophia - 15 april 2010 07:04

hej! Jag har nästan nyss vaknat :S förlåt för att jag inte skrev nåt mer igår men jag va jätte trött efter träningen. Och jag hade oxå jätte ont i benen eller de har jag fortfarande men.. Kunde inte delta i så mycke på träningen heller så.. Oxå fick jag fläskLäpp :/ Aj! Men nu ska jag fortsätta med min morgon :) puss!

 
Av Sophia - 14 april 2010 15:20

Heeeej<3

 

Idag har vari huuuuuur slapp som helst!!!!! inga vanliga skolämnen förutom musiken.. För att imorse kom kulturverket till oss och dom va hos oss HELA dan! Så först började en tjej som hette Frida prata till typ 8.50 sen hade vi rast i 10 min till kl 9.00 sen kom en kille som hette Ivar och visade bilder på olika hus runt om i världen. Ganska intressant men jag blev trött! Sen hade vi rast igen och sen så pratade Frida mer. Efter det hade vi lunch som va de vidrigaste nånsin! nästan iallafall! imorn tar jag med egen lunch! Går inte att äta sävar skolas mat!!! Iallafall.. När vi kom in efter lunchen så hade vi bild sen rast sen bild igen och sen så hade vi musik och sen slut!!!!!<3 skööööön dag va? :D


Ikväll så har jag hopprepsträning :) känns skönt att kunna vara tillbaka! Har inte tränat hopprep på typ en o en halv vecka nästan 2 veckor :S <3 men nu börjas de igen! (L)


Kram!<3


  

Av Sophia - 13 april 2010 14:50

Funderar på om jag ska renovera bloggen? Är lite trött på det gammla utseendet.. Vad tycker ni? Kommentera gärna vad ni tycker! :] <33 Puss (L)


  

Av Sophia - 13 april 2010 14:21

Chachaa;]

 

Idag har de ju int hänt så mke annat än skolan.

Jobbigt, men jag överlevde ;] haha<3

Idag tror jag att jag ska gå ut, eftersom att de e huuuur skönt som helst!!!<3 fast jag måste också göra klart läxan :[ fast jag hinner nog båda om jag har tur!<3

Jag vill fara och bada igan (a) fan va sugen ja vart på de! förstår int vf jag va ju där igår. xD <3

nu har jag inte så mke mer att informera er om ;) <3 xD haha puss (L)


  

Av Sophia - 12 april 2010 22:29

Hej<3

 

Ikväll har jag varit på badhuset me Hanna och Eve. Det va kul, det kändes skönt att få slappna av lite! asskönt!<3 När jag kom hem satte jag mig vid tv:n och kollade på några program sen gjorde jag mig iordning sen gick jag hit för att blogga lite innan jag går och sover :]


imorn kommer bli en riktigt jobbig dag! Eftersom att det är ganska sent nu, med tanke på när jag stiger upp på morgonen. Så jag ska nu gå till sängen och njuta ;] Ha de bäst!<3

puss (L)


  

Av Sophia - 12 april 2010 16:15

Heeej<3

 

Idag är det måndag, och det betyder att det är skola.. :/ Det var hur jobbigt som helst att kliva upp och sen vara i skolan till kl 15.00 Riktigt jobbigt! Och trött var jag också, jag gäspade säker en gång varje minut :S jobbigt! Jag räknade faktiskt nästan alla gäspar jag gjorde under första och andra lektionen och tillsammans blev det 40 st xD <3

ajdåå.. (L)


Idag/ikväll så ska jag nog ta och göra läxan så att jag slipper stressa med den. För imorn har jag träning, på onsdag har jag träning, på torsdag har jag träning och på fredag ska den in. haha^^


ha en bra dag! (L)

pusshej (L)


  

Av Sophia - 10 april 2010 18:54

hej :) jag är i skellefteå idag så det är därför jag inte har skrivit några inlägg under dan :/ men jag kanske skriver nåt när vi kommer hem

 

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards