Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 28 april 2010 07:04

Godmorgon!

 

Har grattat Elvira imorse. Hon fyllde ju 11 år :) hon fick ett nintendo ds och en gitarr :) men det kommer mer ikväll.

Just nu sitter jag och äter frukost. Sen ska jag fara till skolan och bli plågad av sömnen.. :(

ha en bra dag!

puss(L)


  

Av Sophia - 27 april 2010 20:34

Heej<3

 

Blir bara ett kort inlägg nu innan jag ska kolla på Desperate Housewifes.


Samtalet gick bra, faktiskt bättre än jag trodde.. :P Direkt efter det for jag på badhuset med Eve och Hanna. Vi hade jättekul där! Vi borde bli typ fiskar för vi är där typ varje vecka xD <3

haha(L)


Men nu ska jag gå och göra mig iordning så att jag kan typ gå och sova direkt jag har kollat på tv. :) För imorn blir det upp tidigt för att gratta lillasyster som fyller 11 år :) hihi<3 grattis till henne i förskott ;] <3

puss(L)


  

Av Sophia - 27 april 2010 14:18

Heeeeeej<3

 

Kom typ nyss hem från skolan. Sitter och har ganska ont i armen pga vaccinet.. Men det gick iallafall bättre än jag trodde :P Nu har jag bara en jobbig sak kvar.. utvecklingssamtalet.. ;) det är så himla jobbigt att fara på!<3 hatar de!

tur att det är om typ 2 timmar så jag hinner slappna av innan dess :P

ska gå nu puss(L)


    

Av Sophia - 27 april 2010 11:28

Hej!<3

 

Sitter i skolan just nu och lyssnar på när Samuel spelar gitarr och Emilia sitter och säger 'hjälp hjälp hjälp hjälp' haha (a) jag sitter oxå och kollar runt lite men jag kände att det var viktigt att jagm skrev lite här på bloggen ;] <3

Men jag kan inte skriva mer nu har snart lektion<3

puss(L)


  

Av Sophia - 27 april 2010 06:50

Hej!<3

 

imorse hände samma sak. Väckarklockan ringde klockan 6.00 men jag somnade om ÄNDÅ! Så mamma fick väcka mig idag igen (a)

Men jag är fortfarande trätt och jag har ingen aning om hur det ska gå i skolan idag..<3


FAN! Idag från kl 8.00 och frammåt ska vi VACCINERA oss :( usch jag verkligen hatar sprutor :/ Men jag har faktiskt stoppat ner lite emla som jag hittade här hemma, för utan bedövning så tar jag inte en endaste!!!

Sen ikväll har jag oxå utvecklingssamtal.. stackars mig!


aja, nu måste jag göra mig i ordning för mitt livs värsta dag nånsin :/ <3

puss(L)


  

Av Sophia - 26 april 2010 21:02

Hej<3

 

Nu ska jag gå och sova x] för jag lovade mamma att ligga i sängen när hon kommer hem för annars kommer det bara bli som imorse att jag inte orkar kliva upp ;] så jag måste göra mig iordning nu<3

Godnatt(L)


  

=)

Av Sophia - 26 april 2010 18:42

Hej!<3

 

Sitter och lyssnar på musik just nu ;] Och väntar på att klockan ska bli kvart över för då börjar lilla sportspegeln med repotage om oss ;] <3 måste ju bara se det!(L)

Tänkte bara skriva lite innan så att ni vet att jag inte har övergivit bloggen xD<3 haha^^

menmen<3

pussss(L)


  

Av Sophia - 26 april 2010 07:01

Godmorgon!<3

 

Ställde klockan på 6 imorse men somnade om och mamma väckte mig 06.40 :S haha jag är inte så bra på det där med att stiga upp xD Särskilt när jag inte kunde sova igår :/ Det gick verkligen inte att somna! Jag gick till sängen precis innan 22.00 och somnade vid typ 00.30 eller så :S <3 jobbigt!

menmen så länge jag överlever skolan idag utan att typ somna :P


Idag är det ju skola och alla som läst bloggen tidigare borde väl veta vad det innebär? Slöjd :( Så skolan är inget man längtar till idag inte! Och ikväll har vi fotbollsträning.. Får se om jag orkar fara på den jag tror inte jag e helt frisk..<3 och jag har typ ingen kondition kvar :S jag lovar! igår när vi körde brännboll så höll jag typ på att dö xD hahahahahahah (L)


Ska gå och göra mig i ordning nu<3

puss(L)


    

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards