Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 9 april 2010 11:46

Heeeej<33

 

Nu är det fredag, IGEN!? de va nyss fredag? iallafall..<3

idag blir det nnog bara tråk tråk o ännu mer tråk.. xD haha^^

jag vet däremot inte om det blir så många inlägg idag, men vi får se<33


men nu ska jag göra lunch<3

pusshej (L)


  

Av Sophia - 8 april 2010 17:47

heej<3

 

nu sitter jag i eves säng o väntar på att hon ska äta klart =)hoppas att hon äter snabbt! haha^^

men jag ska inte skriva nå mer just nu för att jag är dyngtrött o eve kommer kanske snart =D<3


pusshej (L)


  

Av Sophia - 8 april 2010 16:31

Heeeej<3

 

Nu är vi tillbaka från bion, och filmen va riktigt bra! haha^^ jag älskar hästar så de e inte så konstigt va? Och jag ska säga till mamma att jag vill börja rida! Fast hon kommer säkert säga att vi inte har råd eller, 'Men jag vill inte att du ska göra illa dig som Louise gjorde' Lollo red när hon va liten och slutade för att hon blev sparkad på lillfingret. Men ärligt, jag skulle tåla det?<3

haha, men iallafall så va den bra och för er som inte har sett den så rekomenderar jag den! =)

juste, när jag kom in i entrén på bion så gissa vem jag såg? Det va Tove Östman-Stryke =) ganska kuul!!<3


ska vila nu.

pusshej(L)


  

Av Sophia - 8 april 2010 12:08

Hellooo!

 

Nu ska va snart fara på bion =) farmor och farfar kommer och hämtar oss snart och jag ville bara skriva nåt litet inlägg innan dom kommer<3

ha en bra dag! (L)


  

Av Sophia - 8 april 2010 09:42

Godmorgon!

 

Sitter här med typ 10000 olika sidor uppe :S blandannat formspring =) men jag har inte fått några frågor idag! :( men jag hoppas på att jag får frågor senare<3 Jag har också uppe facebook, apberget och en massa annat ;P kul!<3


Idag så har farmor o farfar bjudit mig o Elvira på bio xD så vi ska gå och se en film som heter 'Klara' :D <3 hoppas den e bra!<3

nu måste jag sluta vid datan och göra nå frukost xD <3

skriver mer sen<33

pusshej (L)


  

Av Sophia - 7 april 2010 22:13

Heej!

 

Nu är jag tillbaka från bion me Hannah :) <3 Filmen vi såg var riktigt bra, den heter 'The Bounty Hunter' tror jag (a) Med Jennifer Aniston i huvudrollen =)

haha (a)

Just nu sitter jag och håller på med en ny hemsida som heter formspring.me och det är en sida där folk kan ställa olika frågor till t.ex mig :P Och då kan jag svara på dom =) (min sida) Ni får gärna ställa frågor till mig, hur många ni vill, och jag har valt att svara på engelska, eftersom att sidan är på engelska och dom flesta som använder sidan pratar engelska xD om ni undrar varför alla svaren står på engelska :P Så fråga helst på engelska också xD<3


men nu ska jag fortsätta jobba på sidan =) Hoppas ni kollar in den och ställer frågor!<3

pusshej(L)


  

Av Sophia - 7 april 2010 14:28

heyheyhey!

 

Sitter här me Hannis och väntar på att Elvira ska fara till sin kompis och då ska jag göra lunch =)

och ikväll så ska jag och hanna kanske gå och se på bio men jag vet inte om det blir något av det ;)


Nu ska vi gå iväg :P

byye!


  

Av Sophia - 6 april 2010 10:37

HEEEJ!

 

Snart ska jag o syrran åka in på stan :D FETT NAJS! :P

Där ska vi väl typ kolla på saker o jag ska handla för mina present kort! yay!<3

Vi ska ta 12 bussen in så det är ett tag kvar, så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ända tills dess :D <3

menmen..


pusshej (L)


Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards