Sophia!

Alla inlägg under april 2010

Av Sophia - 20 april 2010 09:31

Hejhejhej<3

 

Jag sitter i skolan just nu och vi ska ha elevens val snart. Så snart kommer läraren, och därför kan jag inte fortsätta just nu med så mke men jag skriver senare!<3


pussen(L)


  

Av Sophia - 19 april 2010 20:58

Hej!<3


Jag har just kommit hem från badhuset. Var huur skönt som helst!<3 älskar att vara där! Men nu så tänkte jag iaf lägga in ett par bilder från min lilla promenad igår :] <3


                        


Fina bilder va? ;] <3

hihi<3

men nu ska jag gå och sova xD <3


pussen(L)


  

Av Sophia - 19 april 2010 16:55

Hej<3

Jag ville bara skriva något :] hihi<3 är hos Eve just nu så jag kan inte skriva nåt<33 puss(L)


  

Av Sophia - 18 april 2010 21:35

Hej!


Nu ska jag gå och sova :] <3

puss<3

Godnatt(L)


  

Av Sophia - 18 april 2010 17:55


Nu hade jag tänkt ha en fågestund här på bloggen igen. Fråga vad ni vill så kan jag garantera ett ärligt svar. Hoppas alla frågar något!


Pussen<33


     

Av Sophia - 18 april 2010 17:47

Hejsan =)

 

Ska snart fara på träning, fast jag ska bara kolla på mest tror jag, kanske snurra lite om det behövs och kanske hoppa LITE oxå..<3


Har fått besök av Lollo så jag har kollat på när "hon" har bytt däck (a) sen for vi på ica och köpte grädde åt mamma =) haha^^ Sen åt vi go'midda ;P älgstek typ med coca cola sås :P mums!<3 

Jag har städat lite på mitt rum oxå, men är inte helt färdig än..<3 ska typ så och fortsätta nu<3


chiaoooo<3


  

Av Sophia - 18 april 2010 14:30

Hej.

 

Just nu har jag TRÅKIGT VÄRRE! Jag har inget att göra och ingen att vara med, och Elvira e tråkig för hon tänker bara på att rymma :S Och jag har ingen större lust med de.. Någon som har några förslag på vad jag kan hitta på? :D <3 om ni har de så kanske ni kan kommentera dom?<3


pussen (L)


  

Av Sophia - 18 april 2010 11:08

Heej<3

 

Igår så skrev jag ett ganska långt sms inlägg här på bloggen och till min förvåning när jag kom hit imorse så såg jag att det bara publicerats ETT ord!? och de e heej. Tror ni jag e arg lr?

Men snart ska jag va med Fanny o då blir jag säkert glad =) hihi<3

Ska snart fara dit tror jag (a) <3


pussen<3


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards