Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 29 maj 2010 09:57

Godmorgon!

Har just duschat håret och väntar på att det ska torka :)

Sen ska jag gå och sminka mig så att jag är klar.


Jag har inte ont i ögat längre! Det är bra! :] Hade jätteont, trodde att jag skulle tappa ögat, haha.

Men det gick bra!


Jag vet inte riktigt vilken buss jag ska ta. Vi sa att vi skulle mötas i stan kl 12.00 men dom är där nu så om dm ska slippa vänta så länge så kanske jag borde ta en tidigare buss än vad jag har tänkt. Typ 10.30 Men då är det bara en halvtimma kvar, får se om jag hinner det..

Kram!

Av Sophia - 28 maj 2010 23:19

Hej<3

Har jätteont i mitt öga just nu.. Vet inte varför, det känns som att det är något som ligger och skaver men varken jag eller pappa kan hitta något.. Vet inte vad det kan vara? Ska försöka sova och är det inte bättre imorgon så kanske jag borde gå förbi hos synsam och kolla upp det där? För jag kan inte kolla, blunda eller blinka utan att det skaver jättemycket så.. Inte kul! :(


Godnatt<33 ;*

Av Sophia - 28 maj 2010 22:13

Kom nyss hem från farmor och farfar. Är dötrött men vill ändå inte gå och sova? ;]

Tror jag ska kolla lite på den där filmen och kanske sova efter den.


Och nu är jag grymt taggad på imorgon<3

Stan me mina bästa!;* Finns nästan inga människor jag älskar mer än dom! Eller nästan och nästan, det finns inte! ;] finns bara en till som jag älskar lika mke! Älskar dom tre så grymt mke, så det finns inte!<3 ;*

Syster Lollo Sjöström<3

Bästa kompis Regina Berg<3

Bästa kompis Emelie Karlsson<3

Tagga tagga tagga tagga tagga tagga..

Ska ta 11.15 bussen in till stan och möta dom utanför MVG kl 12.00 <3 ;*


Nu ska jag typ kolla på filmen eller nåt ;]

Puss på er alla! (L)


Av Sophia - 28 maj 2010 20:39

Hej<3

Väntar på att Elvira ska komma tillbaka från discot som hon är på<3

ska då äta efterätt och sen blire väl att fara hem. Ska kolla på en film ikväll som heter Heartbreak kid som jag har sett en gång förut med klassen men då tog det typ 5 veckor att se den så.. jag ser den ikväll =) riktigt bra är det! :)


Vill bara säga de ;] <3

pöss<3

  

Av Sophia - 28 maj 2010 17:41

Video från brännbollsyran =)

Ett lag spelade och sjöng vid planen där Hvorte Hvar höll till :)<3



Av Sophia - 28 maj 2010 17:16

Tänkte bara lägga upp lite bilder innan vi far<3


  Svante ble pussugen på brännbollsyran idag ;] <3 

Alma och Svante bildade hög på Elvira :P 

  pappa, redo att springa ;)  

Elvira =) 

  Regge idag<33 ;* 

Regina!:*<33


Kram!<33 

Av Sophia - 28 maj 2010 16:29

Hellou!

Har kommit hem från yran nu. Gick jättebra för Hvorte Hvar! Dom vann alla tre matcher! Så nu blir det mer spel imorgon. Fast det ska inte jag kolla på, jag ska gå på stan med Regina och Emelie. Och då ska jag köpa min avslutningsklänning. :)


Pratade nyss med mamma också, som är på väg till mormor i Sorsele. Hon sa att hon ändrat klipptiden ännu längre fram än förut.. Och nu är jag verkligen inge glad på henne.. först hade vi en bra tid, men hon ändrade för min klass skulle ha cykelfest den kvällen och då blev det en tid på måndag kl 14.45 men då slutar jag kl 15.00 så då ändrade hon igen och då blev det på torsdag kl 14.30 men då så hade mamma tydligen ett möte samma tid så hon ändrade igen till onsdag den 9 juni.. Så nu är jag verkligen inte glad!! Det är ju typ 2 veckor kvar och bara 2 dagar innan skolavslutningen. Jag som tyckte det var länge kvar till på torsdag?

Men då sa jag att jag verkligen inte tänkte vänta så länge, så hon ska försöka kolla om ännu en ny tid, fast finns det inte hos den frissan så ska vi ta någon annan.

jobbigt.. :/


Men nu måste jag göra mig iordning för vi ska fara på morsdags middag hos farmor och farfar ikväll :) <3

Så det blir dålig uppdatering ikväll.. menmen..<3

Ha en bra fredagskväll! :)

  

Av Sophia - 28 maj 2010 11:55

HEJ!

Sitter här med Eve i Affes (Elviras) grupprum och vi sitter och kollar lite på datorn.

Har ju haft språkval imorse, det sista för den här terminen! Känns ganska bra.

Vi börjar om 4 minuter så jag ville bara passa på att säga något innan det :)


Idag direkt efter skolan ska jag åka in till stan på brännbollsyran och kolla på pappas (HvorteHvars) 3 brännbollsmatcher! =) Askul!! :) Kommer ju umgås med en massa som vi känner och som också har pappor eller sånt i HvortHvar.

Hade det varit bra väder hade det blivit mycket roligare men det får ju duga!!<3

kommer ha hur skoj som helst ändå!<3

Måste dra nu<3

puss(L)

  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards