Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 27 maj 2010 22:02

Hej!

Nu hade jag tänkt mig att ni ska få rösta igen! Om vilken header jag ska ha.

Den som får flest röster kommer jag använda och det avgörs på söndag!

Så rösta!

Här är era alternativ:

1.


2.


3. (klicka för att få större bild)


rösta rösta rösta!!<3


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu ska jag gå och sova<33 ;*

Godnatt (L)        

Av Sophia - 27 maj 2010 20:40

Hej!

Nu är vi hemma från stan, men det blev inte så mycket shopping som jag hoppats på :/ Fast 2 par skor fick jag! Ett par till skolavslutningen och ett annat par som jag kan ha typ till vardags eller så<3 Är väldigt nöjd!

Klänningen som jag ville ha till skolavslutningen fanns inte i butiken så vi ska försöka beställa den från hemsidan. Vill verkligen ha den!


Rix fm-festivalen var väl okej. Var väldigt mycket folk, men en massa bra musik!

Vi stannade inte så länge, ganska less efter ett tag ;]

Men kul var det iallafall!


Hur har ni haft det idag? Har ni haft kul? Gjort något speciellt?


Men nu måste jag göra det sista jag har kvar i läxan sen ska jag försöka komma i säng så tidigt som möjligt, för imorgon är det ju fredag och Regina kommer och jag måste till skolan, så jajg måste typ gå vid kvart över så vakna måste jag nog göra vid 6 tiden ;P haha!

Btw här är skorna som jag köpte<3 (går som vanligt inte att ladda upp bilder här på bloggen, som är från skopunkten..)

vardagsskorna<3

Skolavslutningsskorna/sommarskorna<3

älskar dom!!!(L)

Ha det bäst! ;*

  

Av Sophia - 27 maj 2010 13:48

Hej!

Jag fick faktiskt lite kort tid att skriva på idag, som jag verkligen inte tänkte på igår! men det var ju tur iallafall!


Om 25 minuter ungefär så åker jag och Elvira med bussen in till stan där vi ska möta mamma och handla en massa kläder och sånt ;]<3


Skolan idag var ganska bra! Vi planerade lekdagen som är nästa torsdag, som VI är ansvariga för. Så jag ska hålla i en station där man ska leka lekar :)

Resten av dan har varit rätt så kung den med! Reginas klass kom hit på förmiddan så jag, Regina, Emelie och Ally träffades en kort stund :P


Men nu måste jag göra mig iordning, har blod på mina tights så.. ;]

Puss(L)

  

Av Sophia - 26 maj 2010 23:03

Hej!

Ska strax gå och sova ville bara berätta att imorgon blir det nog inte något inlägg förrän jag kommer hem från stan (om jag inte skriver på lunchrasten, men jag tror inte det har idrott då). Och det beror påvädret när jag kommer hem. Regnar det kommer jag väl hem vi fem halv sex, men regnar det inte så kommer jag nog inte hem förrän nio. Så vi får se hur det blir<3

Ville bara säga det så att ni vet!

Godnatt!

  

Av Sophia - 26 maj 2010 21:00

Hola! Kom hem för ett tag sedan och har just gjort klart en header, (den som är). Vad tycks? Frågade en tjej som heter Angelica var hon hade gjort sin header och då svarade hon att den är gjord på ett program som heter Picasa3 och som tur var så hade ju jag det programmet här på datorn så jag satte igång! Det blev lite pyssel men tillslut så! Kommer göra fler imorgon eller i helgen får se om det byts då..

Tycker den blev ganska bra iallafall! Bättre än dom som jag haft förr? Eller vad tycker ni?

Jaja, tillbaka till livet ;]


Träningen gick bra, men vi var bara 9 stycken.. Haha vars tog alla vägen? Fast jag tror att några var med och spelade med 96-ornas match? Haha ;]

Jennifer kom och tittade!! Även fast hon inte "ides" :P haha bra gjort av hon!<3 Men hon kom typ nästan i slutet av träningen, men ändå?

Lollo och Matilda skulle springa hem? Typ 9 km? :P haha duktiga flickor! ;]


Men nu måste jag gå och duscha, göra läxan och träna inför matte-diagnosen som vi har imorgon, helt oväntat? haha kommer ju sumpa det!

Menmen..<3

Pöss<3

  

Av Sophia - 26 maj 2010 16:25

Är klar med Amandas blogg nu, sitter och chattar med några folk just nu :] <3

Frågade om Jennifer H ville kolla på våran träning idag men hon ids inte :( vilken diss va? :] <3 Men jag älskar hon ändå!<3


Så träning blir det ju ikväll :) I Täfteå. Hoppas att mamma eller pappa kan skjutsa mig dit<3 annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.. :( måste ju på träningen!

Men det fixar sig nog.

Måste göra färdigt läxan idag också för imogron har jag ju inte tid eftersom att jag ska på stan direkt efter skolan och efter det ska vi ju på Rix fm festivalen här i Umeå.

Någon av er läsare som ska dit? Någonstans i Sverige dit dom far?

Kommer nog vara king iallafall!

haha, eller vad tror ni?


Måste göra lite läxa nu<3

kram!

  

Av Sophia - 26 maj 2010 15:10

Hellou! Är hemma från skolan nu och såklart så har inte våra älskade klasser kommit än :( dåligt! orkar inte vänta längre! Iallafall..

Sitter och gör en header åt Amanda en kompis i stan.

går ganska bra! :)

måste fortsätta nu :) <3

puss!

Av Sophia - 26 maj 2010 11:29

hejhej! :)

Sitter i skolan nu har just varit på lunch.

Ville bara skriva ett snabbt inlägg.

Provet gick ganska bra! Fast ändå dåligt :/ hoppas att det går bra iallafall!

Ville bara säga det ;] <3

puss<3

    

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards