Sophia!

Alla inlägg under juni 2010

Av Sophia - 23 juni 2010 17:57

Hej!

Nu är jag tillbaka från stan, eller jag kom hem vid halv 5 men direkt då skulle jag och Hanna lägga oss och sola så..

Men nu har Hanna farit hem och jag tänkte bara skriva ett kort inlägg, för jag måste byta om inför träningen nu för vi ska fara vid kvart över, och vi har inte ätit än :S

Så jag skriver efter den!

(Då kommer även ett svar på en kommentar jag fick.)

 

Puss!:)

Av Sophia - 23 juni 2010 16:06

hej! Sitter just nu på kajen med hanna<3

Det är jättevarmt och helt perfekt att sitta och chilla på bryggan vid kajen :)

Mer om vårt stanbesök kommer när jag kommer hem<3 :)

Hejdå!:)

Av Sophia - 23 juni 2010 10:23

Hej på er!

Nu har jag ätit frukost och sitter just nu och tänker..

Hanna frågade igår om jag ville gå på stan och jag sa att jag skulle fråga mamma när jag kom hem. Efter ett tag så kom jag på att jag och Michaela bestämt att vi skulle vara med varandra i veckan och eftersom att det här är sista dagen som jag kan vara med kompisar så frågade jag henne om vi kunde vara med varandra idag.

Hon visste inte igår så hon skulle smsa mig idag.


När jag kom hem frågade jag mamma och hon sa att det gick men jag har inga pengar så jag kan inte handla något. Så imorse frågade Hanna om jag skulle med och jag sa att jag måste kolla först.. alltså om jag ska vara med Michaela eller inte. Och det måste jag helst veta innan ett för då far Hannas pappa in till stan och det är han som vi ska åka med om jag ska med.

Så jag vet inte riktigt hur planerna för dagen ser ut.

Kanske slutar med att jag stannar hemma, vem vet?


Menmen, nu ska jag klä på mig och gå ut och hitta på något.

Kram! :)

Av Sophia - 23 juni 2010 08:18

Idag blev det en tidig morgon för mig. Det har varit jättevarmt i mitt rum inatt, så jag har vaknat minst tre gånger.. När jag vaknade fjärde gången som var vid åtta, då tänkte jag att jag ändå kunde stiga upp.

Så nu sitter jag här och skriver lita. Är fortfarande lite trött, ska nog gå och vila lite sen tror jag. Så att jag klarar av dagen, och mest av allt träningen.


Och eftersom att det är så himla fint väder idag så ska jag nog vara ute mest hela dagen, och bara njuta av sommaren!

Om inget annat händer.

Hur är vädret hos er? Vad ska ni göra idag?


Nu ska jag äta frukost och klä på mig.^^

Ha en bra dag!:)

Av Sophia - 22 juni 2010 23:43

  


15 dagar kvar...<3

Av Sophia - 22 juni 2010 22:44

Sitter och smsar lite med en kompis som heter Amanda. Hon är ett år yngre och bor inne i Umeå. Hon är så sjukt snäll och helt underbar! Hon är som en syster till mig! Våra föräldrar är typ bästa vänner och vi lärde känna varandra när vi var riktigt små. Så vi umgås ganska ofta, speciellt på vissa högtider och sånt.

Älskar henne!

Vi kommer vara vänner för alltid! (L)


Iallafall.. har varit hemma hos farmor och farfar idag. Först när jag och Elvira kom dit så var ingen hemma. Då var vi ute på gården med deras granne Klas. Och efter ett tag kom deras andra grannar, våra kompisar, Elin och Oskar ut och då var vi med dom och vi lekte kurragömma. Efter ett tag kom farmor och farfar hem och vid nio tiden gick vi in och ummgicks med dom i ungefär en timma.


När jag kom hem så satte jag mig och skrev lappar till blommorna som jag plockat och pressat när jag var i Botsmark. Och på dom lapparna ska man skriva vad blomman har för färg och när och vars man har plockat den.


Sen gick jag och satte mig här och nu ska jag väl gå till mitt rum och fortsätta smsa med Amanda.^^


Godnatt!(L)


Av Sophia - 22 juni 2010 18:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophia - 22 juni 2010 15:09

Hejhej!

Nu är sommarvärmen här, eller det är iallafall varmt så man vill gå i shorts och linne. Men jag går i shorts och trekvarts tröja :]

Jag är med Evelina nu och vi äter glass. Det kanske inte är glass i stora lass men nästan iallafall. En jordgubbsstrut.^^


Vet inte vad vi ska hitta på sen men det blir väl något roligt iallafall! :]


Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards